جراح فک و صورت کیست
نوشته شده توسط : mehdi

 

جراح فک و دهان و صورت کیست؟

جراح فک و دهان و صورت کسی است که مشکلات دندانپزشکی و پزشکی مربوط به حفره دهان و ناحیه فک و صورت را درمان می کند. ناحیه فک و صورت بدن شامل استخوان های پیشانی ، صورت ، گونه ها و بافت های نرم است.

درمان اغلب شامل انجام عمل جراحی و روشهای مرتبط با آن برای درمان بیماری ها ، نقص ها یا آسیب دیدگی ها و بهبود عملکرد یا ظاهر می باشد.

 

جراح فک و دهان و صورت چه می کند؟

یک جراح فک و صورت برای انجام بیماری ها ، نقص ها یا آسیب دیدگی ها و همچنین بهبود عملکرد یا ظاهر ، جراحی و روش های مربوطه را انجام می دهد.

جراحان دهان و فک و صورت اغلب با بیمارانی ملاقات می کنند که از دندانپزشک عمومی یا پزشک اصلی مراقبت های اولیه خود پس از تشخیص تشخیص داده می شوند.

بیشتر افراد به این جراح به عنوان یک تخصص دندانپزشکی فکر می کنند ، اما نوع کار مورد نیاز معمولاً بسیار پیچیده تر و پیچیده تر از کاری است که یک دندانپزشک عمومی انجام می دهد. یک جراح فک و صورت واقعاً ترکیبی از دندانپزشک و پزشک پزشکی است – بسیاری از جراحان فک و صورت از نظر پزشکی و پزشکی دارای درجه است.

 

محل کار یک جراح دهان و فک و صورت چیست؟

جراحان دهان و فک و صورت برای بیمارستان ها ، مراکز بزرگ پزشکی و دندانپزشکی کار می کنند. فرصت های پیشرفت ممکن است شامل کار کردن به عنوان استاد در یک دانشکده دندانپزشکی یا نظارت بر دانشجویان در آموزش باشد. علاوه بر کار برای یک عمل دندانپزشکی یا یک مرکز درمانی ، بسیاری از جراحان دهان و فک و صورت عملکردهای خود را باز می کنند.

جراحان دهان و فک و صورت اغلب ساعات بسیار طولانی کار می کنند. جراحی داخل حفره دهان و ناحیه فک و صورت اغلب بسیار پیچیده و پیچیده است. جراحان دهان و دندان نیز ممکن است در موارد اضطراری که نیاز به درمان فوری دارند ، نیاز به فراخوانی داشته باشند.





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: